کفی طبی راه حل بیماری های پا

کفی طبی به بهبود عملکرد تاندون های پا، استخوان مچ پا، ساق پا، لگن، زانو، ستون فقرات و عضلات کمک می نماید. امروزه استفاده از کفی طبی در حال افزایش است و باید توسط مهندسین ارتوپدی در قسمت ارتوپدی فنی و زیر نظر پزشک در کارگاه های مخصوص ساخته می شود. استفاده از کفی طبی معمولا با تجویز پزشک معالج انجام می شود.

امروزه به دلیل مشغله های کاری و بالا رفتن سن، مشکلات ارتوپدی نیز در حال افزایش است. این دسته از افراد برای محافظت از پا و رفع مشکلات ارتوپدی و ناهنجاری های پا، باید از کفی طبی استفاده نمایند. کفی طبی علاوه بر محافظت از پا، باعث ایجاد حس راحتی در فرد می شود. علاوه بر بیماران، ورزشکاران نیز از این کفی های مخصوص طبی استفاده می نمایند. در ادامه باید متذکر شد که حتی توصیه اکید به استفاده از این کفی ها در کفش های طبی برای کودکان نیز شده است.

کفی طبی ساخته شده در ادونس کلینیک منطبق یا استانداردهای روز

کفی طبی چیست؟

این محصول عموما برای محافظت از پا و تنظیم فشارهایی که بر پا وارد می شود، استفاده می گردد. معمولا افراد پس از مدتی راه رفتن به دلیل فشارهایی که بر ساق پا وارد می آید، احساس ناراحتی و درد می نمایند. استفاده از کفی طبی در بیماران دیابتی نیز دیده می شود. افراد دیابتی که از این محصولات استفاده می کنند، کمتر به زخم پا دچار می شوند. کفی طبی باعث کاهش درد کمر و زانو نیز می شود. استفاده از کفی طبی علاوه بر افرادی که دچار ناراحتی های پا و ستون فقرات هستند، به افراد سالم و جوان نیز توصیه می شود تا از به وجود آمدن هر گونه مشکل در ستون فقرات و ناحیه پا، جلوگیری نمایند.

کفی طبی در صورتی که به صورت دقیق و استاندارد طراحی شود، به درمان و پیشگیری از بیماری های ناحیه پا و ستون فقرات کمک می کند. کفی طبی با اندازه گیری دقیق پای بیمار و فشارهایی که بر پا وارد می شود، ساخته می شود. همچنین در ساخت این کفی طبی نیازهای بیمار دقیق بررسی می شود تا پستی و بلندی در قسمت های مورد نیاز کفی طبی ایجاد شود. کفی طبی در کودکان و بزرگسالان قابل استفاده است.

افرادی که باید از کفی طبی استفاده نمایند

همان گونه که گفته شد کفی طبی برای همه افراد قابل استفاده است و بهتر است برای پیشگیری از ایجاد هرگونه مشکلی، از این کفی ها در انجام فعالیت های روزانه استفاده شود. اما افرادی که دارای مشکلاتی در ناحیه پا و ستون فقرات هستند، برای درمان، حتما باید این کفی ها استفاده نمایند. این دسته از افراد عبارتند از:

• افرادی که دارای کف پای صاف هستند.
  • افرادی که دارای درد در ناحیه کمر، ستون فقرات و پا  هستند.
  • کودکانی که بین 7 تا 12 سال دارند در سنی قرار دارند که کف پای آن ها در حال رشد است. این دسته از کودکان برای جلوگیری از تغییر در کف پا بهتر است از کفی طبی استفاده نمایند.
  • خانم های باردار
  • افرادی که دچار بیماری های پا مانند پینه و خار پاشنه هستند.
  • افرادی که در قسمت تاندون پا دچار مشکل شده اند.
  • افرادی که دچار بیماری دیابت هستند.

کفی طبی خود را از ادونس کلینیک تهیه کنید

نکاتی که باید در انتخاب و خرید کفی طبی مدنظر داشت

در خرید و انتخاب یک کفی طبی که مناسب ، باید مواردی را در نظر بگیرید. اولین نکته این است که بیماری شما چیست و این کفی طبی برای چه کاری قرار است خریداری شود. باید توجه داشته باشید که کفی هایی که برای فعالیت های روزانه و ورزشی طراحی می شوند با کفی هایی که برای بیماری های خاصی طراحی می شوند، کاملا تفاوت دارند. پس اولین قدم این است که نیاز خود را از خرید کفی طبی مشخص کنید. دومین قدم این است که حتما هنگام خرید کفی طبی، کفشی که می خواهید این کفی را در آن قرار دهید، به همراه داشته باشید. نکته آخری که باید به آن توجه کنید این است که هنگام امتحان کفی طبی حتما مسافتی را با آن طی کنید و بر روی سطوح دارای پستی و بلندی نیز این کفی را امتحان کنید تا به میزان راحتی آن پی ببرید.

ادونس کلینیک ارائه دهنده کفی طبی ضد عرق

بیماری هایی که با کفی طبی درمان می شوند

این نوع محصولات در درمان بیماری هایی که در ذیل آمده است، استفاده می شود و بسیار تاثیرگذار است.

• پاشنه درد
  • خار پاشنه
  • صافی کف پا
  • زانو درد
  • کمر درد
  • درد در ناحیه ساق پا
  • التهاب ناحیه فاشیا پلانتار
  • التهاب تاندون آشیل
  • درد به دلیل گودی بیش از حد پا
  • پینه انگشتان پا
  • بیماری آرتریت
  • افرادی که دچار شکستگی در ناحیه پا و مچ پا شده اند، پس از بهبود باید از کفی طبی استفاده نمایند.

کفی طبی همانگونه که گفته شد، علاوه بر درمان بیماری های ذکر شده، می تواند از ایجاد مشکلات در ناحیه پا و ستون فقرات جلوگیری نماید. بنابراین استفاده از این نوع محصولات به همه توصیه می شود.

کفی طبی سیاه رنگ جهت استفاده در کفش های رسمی در ارتوپدی ادونس کلینیک

کفی طبی در چه نوع کفش هایی قابل استفاده است

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده است که کفی طبی را در چه کفش هایی می توان استفاده کرد. در واقع باید گفت که این کفی ها در همه کفش ها قابل استفاده نیستند. امروزه به دلیل این که تولیدکنندگان کفش، بیشتر به ظاهر و زیبایی کفش اهمیت می دهند، کفش های استانداردی را تولید نمی کنند. بنابراین پس از نصب این محصول در برخی کفش ها، معمولا کفی طبی از کفش بیرون می زند زیرا این کفش ها فضای کافی و مناسبی برای این کار ندارند. به همین منظور بهتر است از کفش هایی که بر اساس رعایت اصول پزشکی ساخته شده اند، استفاده نمایید. در عین حال از کفی های طبی در ساخت انواع کفش های دیابتی، کفش طبی کودکان و کفش مخصوص خارپاشنه یا بهتر است گفت در ساخت کفش طبی استفاده میکنند.

نمونه کفی طبی تولید شده در کلینیک ادونس

انواع کفی طبی در کلینیک ادونس

انواع کفی طبی طراحی شده در گروه سلیمانی از لحاظ جنسی به سه دسته نرم، نیمه سفت و سفت تقسیم می شوند که ویژگی هر یک عبارتند از:

• کفی های سفت برای کنترل بهتر پا در حرکات غیر ارادی، طراحی می شوند. این حرکات باعث ایجاد درد و آسیب دیدگی هایی در ناحیه ساق پا و التهاب تاندون های پا می شوند. در ساخت این نوع کفی معمولا از جنس پلاستیک یا گرافیت استفاده می شود و در درمان درد در ناحیه پا، کمر و ران بسیار موثر است.
  • کفی های نیمه سفت به منظور حفظ تعادل در ورزش و هنگام راه رفتن طراحی می شوند.
  • کفی های انعطاف پذیر دارای جنسی نرم و انعطاف پذیر هستند و برای درمان زخم پا که ناشی از پینه پا یا دیابت است و افرادی که دارای پاهای پرانتزی و ضربدری هستند، طراحی و تولید می شوند.
نحوه ساخت کفی طبی در کلینیک ادونس

کفی طبی در کلینیک های ارتوپدی و مراکز توانبخشی زیر نظر مهندسان باتجربه و متخصص در این زمینه، ساخته می شود. کلینیک ادونس(گروه سلیمانی) با سال ها تجربه در زمینه ساخت انواع کفی طبی، با بهره گیری از افراد باتجربه و متخصص در این زمینه، بهترین کفی طبی را با برترین تکنولوژی های روز دنیا تولید و عرضه می نماید. برای ساخت کفی طبی ابتدا فرد تحت معاینه بالینی قرار می گیرد و بر اساس اندازه گیری فشارهای وارده بر کف پا و نحوه راه رفتن بیمار کفی طبی طراحی و ساخته می شود. در این کلینیک با استفاده از دستگاه اسکن کف پای داینامیک، فشارهای وارده بر پا به هنگام راه رفتن و در حالت ایستاده به راحتی اندازه گیری شده می شود.

مزایای استفاده از محصولات کلینیک ادونس

کفی طبی که در کلینیک ادونس طراحی و ساخته می شود، با استفاده از اصول پزشکی و کاملا دقیق  به صورت سفارشی ساخته می شوند. این محصولات با بررسی و در نظر گرفتن شرایط بیمار، طراحی می شوند. کفی طبی تولید شده در گروه سلیمانی، از بهترین و مرغوبترین مواد تولید می شوند و به کاهش درد مفاصل و درمان بیماری های پا بسیار کمک می کنند. رضایت مشتریان در طی سالیان سال، گواه بر کیفیت و کارایی کفی طبی تولید شده در این مجموعه است، بطوری که مشتریان این مجموعه استفاده از کفی طبی گروه سلیمانی را به سایر دوستان و آشنایان خود توصیه می کنند و به عنوان برندی معتبر و مرکز کفش طبی در تهران شناخته شده است. مشاوران مجرب موجود در مرکز تخصصی ارتوز و پروتز سلیمانی آماده پاسخگویی به کلیه سوالات کاربران عزیز در حوزه انتخاب بهترین محصولات و خدمات می باشند.

با ما در تماس باشید

آدرس

تهران-خیابان قائم مقام فراهانی ، روبروی بیمارستان تهران کلینیک ،نبش کوچه چهارم،ساختمان پزشکان 179 ،پلاک 145، طبقه همکف ،واحد1

تلفن