صندل ارتوپدی

در حوزه درمان غیرجراحی بسیاری از بیماری های اسکلتی عضلانی از جمله کمردرد، زانو درد ، درد مچ پا

وهمچنین بسیاری از بیماری های کف پا از جمله درد کف پا ، خارپاشنه ،...صندل طبی استاندارد می تواند

بسیار کارساز باشد .علت این موضوع هم این است که اغلب کسانی که مشکلات اینچنینی دارند افراد با

سن بالای ۴۰-۵۰ سال می باشندوبیشتر زمان خود را اصولا در محیط منزل سپری می کنند بنابراین برای

این افراد صندل ارتوپدی به اندازه کفش ارتوپدیاهمیت دارد .

بنابراین افراد زیادی دغدغه تهیه یک صندل ارتوپدی ایده آل دارند .صندل های فراوانی در بازار با عنوان صندل طبی به مراجعین ارائه میگردد .همه این صندل ها از الگوی تکراری پیروی می کنند ولی در واقع صندلی به عنوان صندل ارتوپدی محسوب می شود که بر اساس نیاز بیمار و بر اساس شرایط آن فرد موردنظر ساخته شود .طبیعتا ساخت چنین صندلها نیازمند تخصص و امکانات مطلوب می باشد .

بیماران و مراجعین پس از مراجهه به موسسه ،بطور دقیق توسط درمانگران معاینه می شوند

اسکن کف پا هم بصورت داینامیک و هم بصورت استاتیک به عمل می آید

دستگاه اسکن استاتیک

دستگاه اسکن کف پای داینامیک

پس از انجام مراحل فوق و مشخص شدن نوع بدشکلی ها و مشکلات بیماران ، خود مراجعه کننده می تواند بیس(BASE)  مدل و رنگ صندل را انتخاب نماید .مداخلات مدنظر بر روی آن صندل بصورت کاملا اختصاصی اعمال میگردد .

نمونه صندل های موسسه ارتوز و پروتز سلیمانی

چرم رویه تمامی صندل های فوق می تواند به ۳۰ رنگ مختلف ارائه گردد.رنگ بدنه و رنگ کف صندل نیز قابل تغییر می باشد.

با ما در تماس باشید

آدرس

تهران-خیابان قائم مقام فراهانی ، روبروی بیمارستان تهران کلینیک ،نبش کوچه چهارم،ساختمان پزشکان 179 ،پلاک 145، طبقه همکف ،واحد1

تلفن